tisdag 1 mars 2011

Moln och dreggel





Lite sytt har det blivit sen Trosa, eller snarare det sista pillret, att fålla och sätta fast mudd. Molntröjan är till min egna plutt i stl 110/116, jag vet inte hur han lyckas men hans kläder är det antingen hål i eller helt förstörda av fläckar...Får se hur länge denna tröja får vara fin. Men igår kväll var det dregglisar för hela slanten. Håller på att försöka få fram en pösig modell men jag får baske mig inte till det som jag vill. Men jag vart nöjd till slut ( även om man alltid kan förbättra :) ) Så här sitter det på en docka iallafall.
Lite sytid räknar jag med att få idag, storkusinen på 17 år tar med sig äldsta busen till simhallen, vilken lycka för en 5 åring att få hänga med de stora killarna :)

3 kommentarer:

Kristin sa...

Jag tycker dregglisarna ser fina ut =)
Nej, namnväskorna är inte speciellt svåra att sy. Googla dagiskasse så hittar du säkert nån beskrivning.

KRUMELEJ sa...

Jag håller med om att dregglisarna är jättefina.

Hellis sa...

Åh, elefanttyget var jättefint!

Skicka en kommentar