tisdag 29 mars 2011

5 år idag




Grattis min lilla älskling på 5-års dagen!


Jag kan knappt tro det men det är sant, herregud vad tiden går.

Som bilden visar är det stora intresset motorsport, folkrace, cross och rally är passion för min kille. För att få en lugn stund här hemma brukar jag sätta på motortv :) Så lyckan var total när paketet öppnades och han såg hjälmen, tror nog inte jag sett honom så paff någongång :)


Det första han sa var " mamma, vet du, jag kan ju ta crosshojen till dagis sen, så slipper du gå med mig". Omtänksamt, men jag går gärna :)

3 kommentarer:

Mirrezz sa...

haha klockren kommentar! =)

Cilla och Henka sa...

Så omtänksamt av honom... :-)

od Andulky sa...

Ha ha!
Stort grattis, visst rinner tiden iväg!! Min "stora" tjej fyller fem om mindre än två veckor!!!!

Skicka en kommentar