onsdag 30 mars 2011

Byteshandel 1



Ett set bestående av klänning/tunika, ett par leggings och ett hårband i förhoppningsvis stl 140. Jag hade tyvärr ingen modell i den stl i närheten så jag hoppas verkligen det passar till tjejen som ska få det. Modellen till tunikan är inspirerad av ett köpeplagg i stl 146. Brallorna är ett Ottobremönster i grund, jag kapade benen lite :) och ett hårband i samma tyg som tunikan. Jag hittade en jättebra blogg som hjälpte mig med hårbandet, tildetextil tror jag det var :)

2 kommentarer:

Miiaoo sa...

Å, tunika är ju jättehäftig ju! Gillar skarpt! Å coolt med matchande hårband..

Annika/Idis o jag sa...

Stort, stort tack för det fina paketet! Härliga kläder som passar perfekt och verkligen uppskattas av dottern! Jag bloggar en livebild på kläderna så fort jag hinner, så kika gärna in hos mig någon gång.

Skicka en kommentar