fredag 4 mars 2011

En snigel i farten











En snigeltröja i härliga znoktyget. Lilleman börjar växa ur sin garderob igen så lite mer behövs fyllas på, både tröjor, byxor och pyjamaser. Jag har alltså lite att göra framför mig :) Åh så tråkigt ;)

Efter att ha sett många andra snigeltröjor gör jag som de flesta tror jag och kantar med turkost, det kändes som en härlig kombination. Denna tröja är i stl 92 och mönstret är nåt hopkok av meedom och mig själv. Måste ju ha en livebild också, lilleman har ju varit hos frissan och ser ut som en proper liten kille nu :) Det tog sin lilla tid men det gick ju bra tillslut. Duktiga Susanne på Hårfin här i Nynäshamn :)

2 kommentarer:

Miiaoo sa...

Det var en glad söting i en fin tröja det där! =o))

KRUMELEJ sa...

Vilken liten goding i sin nya fina tröja!

Skicka en kommentar