torsdag 17 mars 2011

Hjärnsläpp och boxers


Dregglisar sydd efter LILOFANTS mönster och det vart mycket bättre "pös" än på mina ursprungsdregglisar (vilket långt ord) . Synd bara att jag inte hade hjärnan påslagen när jag höll på, gravitationen på flygarna är lite uppochned :) Men det duger att dregglas i :) Tänkte lillkusinen skulle få dessa, hennes första tand har kommit så det dregglas ju en del :)



Nya boxers till äldste sonen. Nu har han växt en massa igen så de gamla kallingarna sitter som gjutna så lite påfyllnad har det blivit. 3 par ut sydd efter ottobre 4/04 med vissa ändringar. Apjersey & tandjersey från SOS, stjärnor från JNY, enfärgat från mjukatyger.


Nu hoppas jag bara att dessa eländiga sjukdomar kan sluta komma, nu har äldste sonen öroninflammation så de senaste 2 nätterna har varit hemska, stackars barn :( Och en känga till jouren här, i tisdags var jag nere med honom- fick rådet att ge alvedon och nässpray, onsdag morgon hade det gått hål så det läckte vätska ur örat på honom, ringde men fick inte komma in utan fick sitta på jouren igen. Jättekul med en febrig och lessen kille som redan suttit där dagen innan ett par timmar innan man får träffa en läkare. MOrr!

1 kommentar:

Pyssellycka sa...

Vad mycket fint du syr! Coola kallingar!

Skicka en kommentar