tisdag 25 maj 2010

Scooby dooby DOO!



En Scooby tröja till en Scoobykille. T-shirt i limegrön och turkos jersey med en applikation i curry färgad jersey, allt från mjuka tyger. Mudd från mg tror jag det var. Mönster från meedom, med viss ändring. Som rubriken säger, applikationen föreställer Scooby doo, inte helt lätt att sy snyggt tyckte jag. Är inte 100% nöjd med den. Min jättegulliga kollega ritade upp bilden åt mig (vart jättebra) och sen förde jag över den på tyg ( inte lika bra). Men så himla tokigt vart det ju inte, sonen såg ju åtminstonde att det var Scooby.

Nu ska jag iallafall kura ner mig i soffan med en pocket, "död i dallas" och ja, det är trueblood serien av C, Harris. Perfekt lektyr som inte kräver så mycket av sin läsare, samt så skriver hon riktigt roligt emellanåt :) God kväll allihopa

2 kommentarer:

Jonglören sa...

Jag tycker den blev jättebra. Scooby är ju sig helt lik *ler*. Måste fråga dig var du hittar din enfärgade jersey? Jag bor bara 150 meter från en 700kvm stor tygaffär men lyckas aldrig hitta nånting enfärgat som jag är nöjd med.

Johannah sa...

Det är svårt det där med applikationer, men visst ser man vem det föreställer!!

Skicka en kommentar