lördag 22 maj 2010

"Hoodie" nr 2



Eftersom sommaren var här och hälsade på med ovana temperaturer insåg jag snabbt att william måste ha någon form av sommarjacka. Ty den han har lyckades han efter 2 veckor få motorolja på när han och pappa höll på i garaget (morr) så den är inte direkt fin längre...Men jag hade inget blixtlås hemma så en överdragströja duger utmärkt att ha på dagis när vinden blåser lite kylig. Turkos college från mg tyger (tror jag), gul mudd från mjukatyger, luvan är fodrad med interlock från sos och svart jersey till applikationen. Som förresten är en haj, en tjock haj, kanske har ätit en säl eller nå´t? Teckna är inte min starka sida...men sonen var nöjd så då duger det åt moi :) Mönstret är form 2 från meedom.

5 kommentarer:

Johannah sa...

Hej!
Våra barn går på Spring i Benen. Vart har du dina?

Emster sa...

Vilken fin tröja! Applikationen var ju häftig! Tack för kommentaren, mönstret till klänningen är eget, man blir glad när det blir lyckat då!

od Andulky sa...

Superfin, sitter perfekt på!! Gillar verkligen applikationen!!

TRI o MAR sa...

Jättefin tröja!! Applikationen också!

Anonym sa...

Vad fin!

Jag har en tävling hos mig nu där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med!

Ha en fortsatt härlig söndag.
http://gratistokig.blogg.se

Skicka en kommentar