söndag 20 juni 2010

Egotripp :)




Nu har jag äntligen gjort något till mig själv, det har varit på gång länge nu men det har alltid dykt upp något annat som måste göras, men nu så :) En randig t-shirt i härliga färger vart det. Och den sitter underbart, inte för tajt men inte för lös heller. Mönster gjort efter en gammal favorit, och naturligtvis glömde jag lägga till sömsmån, därav den svarta skarvningen...Man lär så länge man lever antar jag :) Är jättenöjd med tröjan men ska göra om ärmsluten, det vart inget bra. Nu ska jag slötitta på tv med lite popcorn, go kväll allihopa :)

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfin!

Jenny sa...

Fin! Bra att du syr åt dig själv också tycker jag. Tack för din kommentar på Emilitenbloggen! Kul att ha hittat din blogg också :-)

Skicka en kommentar