torsdag 6 januari 2011

Mer expriment...



Ungarna behövde nya mössor så jag fick prova med lite nya idéer :) Den gröna monstertrucksmössan med öronlappar är till W, den sitter bra men vart lite för toppig för hans smak, jag tycker han vart rätt söt i den, som en ilsken liten tomte. Han är snart 5 år och är inte annat än arg nu för tiden vad det känns som, suck! Den blå monstertruckmössan är till A och hur den sitter på ser ni ju själva :) Sen vart det en vanlig mössa som passar A. Det är kul att pröva sina idéer och framför allt när resultatet blir som man (nästan) tänkt sig :)

4 kommentarer:

Cilla och Henka sa...

Vad lustigt, jag har precis sytt något liknande... men den blev inte lika fin som din!

OYB sa...

Snygga mössor! Jag är själv lite sugen på att sy en sån öronlappsmössa till min son.

KRUMELEJ sa...

Vilken liten goding i en mössa som sitter perfekt !

Mirrezz sa...

ser riktigt mysiga ut! =)

Skicka en kommentar