onsdag 28 juli 2010

Stjärnor till en stjärna




När jag fick hem stjärnorna blev William alldeles till sig så då var det ju klart att grabben skulle få en tröja. I min iver så valde jag ett meedom mönster 5 år(104/110) och tänkte inte på att deras mönster är en stl upp mot det man är van vid, så summa sumarum så har grabben fått en huvtröja i stl 110/116. Lite för stor med andra ord. Han kan ha den som klänning, men envis som han är så ska han ha den ändå. Nåja, han kan ju definitivt ha en tröja under och han växer väl snart i den... Men till nästa gång så ska jag inte ha så bråttom, festina lente är det som gäller :)

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfin! Han växer iaf i den :-). Bättre för stort än tvärt om, även om jag håller med om att det är surt när det händer...

Camilla sa...

Kanonfin! Det är bara bra att det är lite stort och det är ett gott omdömme när sonen vill använda den direkt!

KRUMELEJ sa...

Åh, nu blev jag riktigt inspirerad. Har det tyget hemma med, men än så länge har det inte blivit något. Superfin!

Skicka en kommentar