tisdag 6 juli 2010

Mera klänningar :)




Ännu mer klänningar har sett dagens ljus. Dessa ska till ett syskonpar i Umeå och är i stl 104 resp stl 80, perfekt för det är vad mina busfrön drar, så jag har kunnat testa dem innan :) De passade bra på mina pojkar fast den äldre var tämligen misstänksam till att pröva :) Mönstret är från Welinder? och vart rätt så omgjort. Men till slut så vart jag nöjd. Knytband i hals på den stora och runt midjan på den mindre, en fin detalj tyckte jag. Tyg från mjukatyger.se. Nu ska det sys höstkläder till grabbarna, den äldste växer så det knakar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har klänningarna anlänt! Jättefina var dom och min stora tog gärna på sig sin vilket är ett mycket gott betyg då hon blivit alldeles tråkigt kräsen. Det kommer bilder på mailen : )
/Anna

od Andulky sa...

Jättefina!!

Skicka en kommentar