torsdag 13 maj 2010

Rödmyra!



Min första applikation :) Det är även min första hängselbralla... Det svåraste med en applikation var nog vilket motiv det skulle vara, särskilt för mig som inte direkt är konstnärligt lagd :) , men en röd lien myra knåpades ihop och jag är iallafall väldigt nöjd. Tyget är turkost stretchfrotté från alltomhandarbete. Mönster är sommarbyxor stl 1 år från Günthers. Men jag måste ha tänkt lite tokigt för byxorna är minst sagt stora på minstingen. Får hoppas att han växer till sig tills sommarvärmen kommer.

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Underbara!!!
Gynthers storlekar tycker jag är jättestora, brukar köra nån storlek mindre.
Underbar applikation!

Jonglören sa...

Guuuud så söta. Och vilka läckra färger. Du har lyckats riktigt bra. Både med färgval, modell och app. Håller själv på med nåt liknande. Första gången så vi får väl se hur det blir i slutänden.

Johannah sa...

Hej, vad roligt att du hittade min blogg så jag hittade din! Ser att du bor i Nynäshamn, det gör jag också :-D

Unknown sa...

sött och jättefint gjort!

Skicka en kommentar