lördag 1 maj 2010

Randig kille





Eftersom vädret igår var minst sagt ruggigt (när regnar det inte på valborg?) och jag inte alls hade någon lust att stå i regnet och frysa med en övertrött 1 åring så fick 4 åringen vara med sin gammelfarmor på koloniområdet och jag nattade en vädersjuk bebis. Sen var det jag och symaskinerna resten av kvällen :) Men när kl närmade sig 9 var ögonen alldeles grusiga och jag avslutade arbetet imorse istället.
Mönstret är från ottobre nr 6/2009 och velouren är från mjukatyger. Jag satte mudd nertill då lilleman slipper trampa på benen. Jag är helnöjd, allt flöt på utan problem för en gångs skull :) Tillochmed blixtlåset gick som det skulle :) Ha en fortsatt trevlig helg allihopa!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jättefin, härliga färger och modell:)

sorkmor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Skicka en kommentar