torsdag 21 juli 2011

Tröja till en nakenkatt

Jag har fått en rolig förfrågan till att sy en luvtröja till en nakenkatt, manx heter rasen (tror jag). Detta är resultatet :) En luvtröja i tandtyget från SoS och även mönstret är därifrån. Nu ska kisse bara prova den så jag vet om storleken var ok. Då blir det lite fler kattröjor sydda. Lite pillrigt men med lite tålamod så gick det bra. Pojkarna var snälla så jag fick låna deras gosehund som modell, lite stor men katten är förhoppningsvis större än gosedjuret :) Och så vill jag bara säga att det har varit lite strul med mailen, har ni mailat och inte fått svar så maila gärna igen isåfall :)

2 kommentarer:

Gittan sa...

Å vilken söt! Tror att det är en rex du menar! Manx är en katt utan svans!

Hanna K sa...

Åh så söt, vilken rolig beställning!!! =) Hehe de katterna är så söta, om det är en rex iallafall...=)

Skicka en kommentar