söndag 17 oktober 2010

Påfyllning av tröjor


Lillemans behov av tröjor verkar aldrig ta slut så 3 st nya har landat i garderoben. Först ut är knäppning i sprundet fram, sydd av härlig skoginterlock från kameleontdesign, kantad med gul mudd från samma ställe, tröja 2 är i grön jersey farmer från JNY och mudd från kameleontdesign tror jag. Tröja 3 är robotinterlock från SOS kantad med petrolmudd från samma ställe. Mönstret är det vanliga jag använder. Nu får det räcka med tröjor till lilleman för ett tag, nu är det storeman som behöver nytt. Men det är ju kul att sy så jag klagar inte :D Fast jag suktar efter en coverlock, tänk att kunna göra proffsiga fållningar mm :) Får väl lägga till en sån till jultomtelistan, sonen har redan börjat diktera vad som ska stå :D

2 kommentarer:

Johannah sa...

Mysiga!

od Andulky sa...

Jättefina! Min dotter har också börjat prata om julklappar :-)..

Skicka en kommentar