måndag 9 april 2012

Väsk försök 1

Jag har länge funderat på att sy en kurirväska men aldrig tidigare kommit till skott. Men hade inget val längre sedan jag upptäckt att jag glömt ett bananskal i favoritväskan... Inte ens efter en omgång i tvätt maskinen är väskan sig själv igen. Mycket spännande biologiska reaktioner som sker efter 1 vecka i rumstemperatur.. Yäck! Det enda positiva med denna fadäs var att jag på allvar gjorde ett första försök på en liknande väska. Och med lite framtida justeringar är jag faktiskt väldigt nöjd :) Fram och baksida i jeans och ett kraftigare bomullstyg till "knäppningen" och sidorna samt botten.



Även äldsta sonen fick något förutom en himla massa godis, en t-shirt i skogen tyget från kameleontdesign. Stl 116 och han vart nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar