tisdag 27 september 2011

Bulldogs, peace och helikoptertyg


Ny t-shirt till äldsta sonen, han valde bulldoggarna då han är för "cool" (5,5år) för de mer barnsliga tygerna. Min lilla minitonåring :) Tyg från Liandlo och stl 116.
Sen skulle jag ge mig på en sk OP till minstingen. Använde mig av meedoms mönster form 2 och det vart väl bra, förutom att jag inte hade rätt dragkedja hemma utan tog ett klänningslås som var lite för kort...Blev lite väl naket i halsen, men man lär sig av sina misstag :) Röd college från mg-tyger. Uppiffad med pop-up textilfärg, synd bara att jag sabbade byxbenet genom att råka svepa handen över...






Och sen har jag bla fått hem detta underbara tyg, helikoptrar från Lilofant, lillgrabben har redan bokat en tröja :)

1 kommentar:

Fangoria sa...

Skitsnyggt! Suiten var härlig i de färgerna och med trycken!!!

Skicka en kommentar