onsdag 18 maj 2011

En award :)




Jag har fått min första award, från härliga liten zumo! Jättetack för det :) Tydligen ska man dela med sig 8 saker om sig själv och sen skicka vidare awarden så till 5 andra bloggare med mindre än 100 följare.
Så här kommer lite fakta om mig,

1. Jag är född 1980 på självaste nobeldagen.

2. Jag bor i villa tillsammas med man och 2 små sorkar, söder om stockholm.

3. Mina farföräldrar var från gotland.

4. Jag är självlärd inom sömnaden men skulle någon gång vilja gå en kurs i mönsterkonstruktion.
5. Just nu jobbar jag i en bokhandel men det kommer ändras...Mer om det senare :)

6. Jag är blodgivare med en blodgrupp som 7% har i sverige.

7. Jag älskar disneys tecknade filmer- Kejsarens nya stil är en favorit.

8. Just nu har jag lätt ångest för det går vattkoppor på dagis och det har jag aldrig haft!

Det var lite om mig :) Det finns så många inspirerande bloggar så det är svårt att välja men jag vill skicka vidare denna till:

Mirrez
Inspiration M
Krumelej
PajaS
Lindus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar