fredag 10 december 2010

födelsedag, nobel och något till mig själv...


Då det inte bara är nobeldagen idag utan även min 30 ÅRS dag (gahh) så är det ju extra festligt :D och tänk att jag faktiskt hann klart med mitt lilla sidoprojekt, en klänning till mig själv. Viscosejersey från mg-tyger och mönster är ett eget ihopknåpat med inspiration från en HM klänning jag köpte för 12 år sen, dags att rensa i garderoben kanske :). Jag är faktiskt väldigt nöjd med modellen, och tur att det är sånt stretchigt tyg ;)

Fler klänningar lär det bli iallafall...Trevlig helg på er!

8 kommentarer:

Mirrezz sa...

Grattis! =) Och jättefin klänning!

Fangoria sa...

Jättesnygg klänning, och stort grattis på 30-årsdagen!!!

Jennie sa...

Fin klänning, den sitter ju perfekt! Viskosjersey är så skönt. Och Grattis på födelsedagen!!

Anonym sa...

Jag hade glömt att det var idag. Grattis!!! Vilken fantastiskt fin klänning. Kramar från Umeå/Anna

Y sa...

fint! grattis! hittade hit från sytråden

mulliga m sa...

Snygg klänning och grattis på födelsedagen.

OYB sa...

Stort Grattis i efterskott! Och snygg klänning! Kul när man får sytt till sig själv nån gång ibland!

KRUMELEJ sa...

Hej och grattis i efterskott på den stora dagen. Hoppas att du hade en bra dag. Jättefin klänning.

Skicka en kommentar