torsdag 3 juni 2010

sommar i luften :)






En tunn trikåmössa i det absolut underbara fordonstyget från mjukatyger.se vart det till lillebror samt en body med kuvertringning och korta ärmar. Idag har vi haft strålande sol hela dagen så det känns att sommaren är på gång :) Härligt!!! Bodyn är gjord efter ett ottobremönster, passar alldeles utmärkt min lilla putmagade plutt :) Fast kantningen runt ärmarna får jag göra om, tyckte det vart lite för tajt... Annars gick hela projektet som en dans, skönt när det blir så :) Nu har jag klippt ut delar till en t-shirt till william samt en mössa, det är ju så "orättvist" annars, ni andra med barn runt 4 år, tröttnar ni med på ordet orättvist? Jag har gjort det iallafall :)

3 kommentarer:

Johannah sa...

Riktigt snyggt med orange och limegrönt!!! Bra val!

od Andulky sa...

Ha ha, känner igen det med orättvist... Jättefina kläder!
Pyjamasen jag sytt är i grunden från meedom, bara lite omgjort.
Ha en skön kväll!

Johannah sa...

Har fortf. inte fått veta vilka dagar jag ska jobba nästa vecka så jag vet inte än, men hör av mig!!

Skicka en kommentar